خبرگزاری کار ایران

رئیس پیشین سازمان جاسوسی عربستان:

ریاض هیچ‌گاه دخالت خارجی در نظام قضایی‌ خود را نخواهد پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۸۳

رئیس پیشین سازمان جاسوسی عربستان گفت که این کشور هیچگاه تحقیقات بین‌المللی درباره پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، شاهزاده «ترکی بن فیصل بن عبدالعزیز آل سعود»، رئیس پیشین سازمان جاسوسی عربستان، روز گذشته -جمعه- اعلام کرد که این کشور به ساختار قضایی‌اش افتخار می‌کند و هیچگاه تحقیقات بین‌المللی درباره پرونده قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، را نخواهد پذیرفت. 

سازمان ملل متحد، گروه‌های حقوق بشری و برخی رهبران جهان خواستار تحقیقات مستقل درباره قتل خاشقجی در دوم اکتبر در کنسولگری عربستان در استانبول شده‌اند. 

ترکی بن فیصل در نشستی خبری در یک اندیشکده گفت که انتظار دارد پادشاهی این کشور به وعده خود درباره تحقیقات کامل و «ارائه تمام حقایق» و پاسخ به پرسش‌ها، ازجمله این‌که جسد خاشقجی کجاست، عمل کند.

وی افزود: «عربستان هیچ‌گاه تحقیقات بین‌المللی درباره مسئله‌ای را که مربوط به عربستان و نظام قضایی این کشور است، نخواهد پذیرفت. تحقیقات درباره این پرونده در جریان است و به‌خوبی پیش می‌رود.»

ترکی در ادامه گفت: «عربستان هیچ‌گاه دخالت خارجی در نظام قضایی‌اش را نخواهد پذیرفت.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز