خبرگزاری کار ایران

«نیویورک پست» گزارش داد:

جیمز کومی از ایمیل شخصی برای مسائل کاری استفاده کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۴۰

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) صدها بار از ایمیل شخصی خود برای بحث درباره مسائل کاری استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «جیمز کومی» رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) صدها بار از ایمیل شخصی خود برای بحث درباره مسائل کاری استفاده کرده است. 

روزنامه نیویورک پست، به نقل از یک گروه دیده‌بان محافظه‌کار، روز گذشته -جمعه- گزارش داد که کومی هزار و ۲۰۰ صفحه با رئیس کارکنان خود درباره مسائل کاری پیام رد و بدل کرده است که ۱۵۶ صفحه از این پیام‌ها شامل برگه‌های رسمی بوده است. 

این روزنامه گزارش کرد که دست کم هفت پیام کومی، به‌خاطر حساسیت بالایشان، از سوی دادگستری آمریکا، منتشر نشده‌اند. 

دادگستری آمریکا اعلام کرد که این پیام‌ها «فرآیندها و فنون اجرای قوانین و تحقیق و تفحص در این‌باره را آشکار می‌کند.»

۳۶۳ صفحه دیگر از این پیام‌ها نیز به‌خاطر پرده برداشتن از ارتباطات این سازمان و احتمال نقض حریم شخصی منتشر نشدند. 

نمایندگان کومی و وزارت دادگستری آمریکا از اظهارنظر در این‌باره خودداری کردند. 

نیویورک پست گزارش داد که این ایمیل‌ها شامل پیام‌هایی در خلال سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ است و افزود که ایمیل‌های بیشتری نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این ایمیل‌ها مسائل بسیاری از جمله رسوایی پیام‌های «هیلاری کاینتون» نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را شامل می‌شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز