خبرگزاری کار ایران

بازداشت یک نفر در فلوریدا در ارتباط با ارسال بسته‌های مشکوک برای دموکرات‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۴۸

مقام‌های قضایی آمریکا اعلام کردند که یک نفر در ارتباط با ارسال بسته‌های مشکوک حاوی مواد منفجره برای چهره‌های سرشناس دموکرات، بازداشت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک نفر در ایالت فلوریدای آمریکا به اتهام ارتباط با ارسال بسته‌های مشکوک پستی برای چهره‌های سرشناس دموکرات که اکثرا از منتقدان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور به شمار می‌روند، بازداشت شده است.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و همسرش، «بیل کلینتون» رئیس‌جمهوری اسبق، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین و «جرج سورس» میلیاردر آمریکایی از جمله اهداف این بسته‌های مشکوک به مواد منفجره بوده‌اند.

اولین بسته مشکوک به مواد منفجره را متخصصان امنیتی در خانه جورج سورس حوالی نیویورک پیدا کردند. این بسته‌های مشکوک روز چهارشنبه همچنین به آدرس «جان برنان» رئیس سابق اف‌بی‌آی نیز ارسال شده بود.

یک بسته مشکوک به مواد منفجره نیز به خانه هیلاری کلینتون ارسال شده بود که متخصصان آن را روز سه‌شنبه کشف کردند.

گفته شده است که دفتر «اریک هولدر» دادستان کل سابق نیز بسته‌های مشابهی دریافت کرده که پلیس در حال بررسی آنهاست.

گزارش‌ها حاکی است که بسته ارسالی به منزل رئیس جمهوری پیشین آمریکا مشابه بسته‌ای است که روز دوشنبه گذشته به منزل جورج سوروس ارسال شده بود.

به دفتر شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز بسته مشابهی ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز