خبرگزاری کار ایران

اسرائیل ۲ مقام فلسطینی را به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۵۱

اسرائیل دو مقام فلسطینی را به اتهام کمک به ربودن یک فلسطینی مقیم قدس بازداشت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی «عدنان غیث» استاندار قدس اشغالی و «جهاد الفقیه» مدیر اطلاعات قدس را به اتهام آدم‌ربایی بازداشت کرد. 

وکیل مدافع این دو مسئول فلسطینی گفته است که آنها به دلیل سوء ظن در مورد کمک به آدم‌ربایی یکی از ساکنان قدس اشغالی بازداشت شده‌اند. وی افزود که این دو مسئول اتهامات وارده را کاملا تکذیب می‌کنند. 

دولت خودگردان فلسطین بازداشت مقام‌های فسطینی را آدم‌ربایی توصیف و آن را محکوم کرده است اما در مورد اتهام‌های منتسب به این دو نفر توضیحی نداده است.

«صائب عریقات» مقام برجسته فلسطینی با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی دو مقام فلسطینی مذکور شده است.

در گزارش شبکه ۱۳ اسرائیل آمده است که فلسطینی مقیم قدس که دو هفته قبل ربوده شده، کارت شناسائی اسرائیل و تابعیت امریکا را داشته است. 

سخنگوی سفارت آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره این گزارش گفت: «ما گزارش‌هایی را دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه دولت فلسطین یک شهروند آمریکائی را بازداشت کرده است. اگر یک شهروند آمریکا در خارج در حبس یا بازداشت باشد،‌ وزارت خارجه آمریکا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد».    

سخنگوی سفارت آمریکا از ورود به جزئیات موضوع طفره رفته و دلیل آن را به حفظ حریم شخصی نسبت داد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز