خبرگزاری کار ایران

شوخی نیکی هیلی با ترامپ

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۸۷

سفیر آمریکا در سازمان ملل در ضیافت شام بنیاد اسمیت با رئیس‌جمهوری این کشور شوخی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «نیکی هیلی» سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل، روز پنج‌شنبه در ضیافت شام بنیاد آلفرد اسمیت با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا شوخی کرد.

وی با اشاره ضمنی به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل که باعث خنده حضار شده بود، گفت: «رئیس‌جمهور امروز با من تماس گرفت و توصیه‌های خوبی مطرح کرد. او گفت که اگر می‌خواهی حضار را بخندانی درباره دستاوردهای من اغراق کن. این کار در مجمع عمومی خیلی خوب جواب داد».

هیلی همچنین به شوخی گفت که سازمان‌دهندگان این ضیافت «یک زن هندی‌تبار می‌خواستند، اما الیزابت وارن در آزمون تشخیص دی‌ان‌ای رد شد.»

این ضیافت ناهار به‌خاطر شوخی‌های سیاستمدارانی که در آن سخنرانی دارند، مشهور است.

هیلی گفت که پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در ضیافت خیریه کلیسای کاتولیک که دو سال پیش صورت گرفت و سخنرانی «پل رایان»، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده در سال گذشته میلادی، «امسال سازمان‌دهندگان می‌خواستند رنگ و بوی دیگری به این سخنرانی بدهند».

وی گفت: «فهمیدم. می‌خواستید زنی هندی‌تبار را بیاورید، اما الیزابت وارن در آزمون تشخیص دی‌ان‌ای رد شد». الیزابت وارن سناتور حزب دموکرات در ایالت ماساچوست است.

هیلی افزود: «راستش، زمانی‌که رئیس‌جمهور فهمید که من ریشه هندی دارم، از من پرسید که آیا من و وارن از یک قبیله هستیم یا نه.»

شماری از شوخی‌های او به شرح زیر است: 

«چند هفته پیش با “کاردینال دولان”، اسقف نیویورک، صبحانه خوردم و از او پرسیدم که برای افزایش حضور مردم در کلیسا چه می‌شود کرد... او گفت “چرا از سمت خود استعفا نمی‌دهید؟” شما که به من نگفتید شوخی می‌کنید!»

«”جف فلیک”، سناتور آمریکایی، می‌خواست اینجا باشد، اما می‌خواست پلیس فدرال یک هفته در ای نمورد تحقیق کند».

«تمام ۱۹۳ عضو سازمان ملل، به‌رغم اختلاف‌هایشان، در یک نقطه با یکدیگر اشتراک دارند. همه‌شان در برهه‌ای به “پل منفورت”، مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ، پول داده‌اند».

«رئیس‌جمهوری از کتاب وودوارد بسیار عصبانی شد. این کتاب او را با یک بچه کلاس‌پنجمی مقایسه می‌کند. بسیاری از دموکرات‌ها از این قضیه خوشحال شدند، تا این‌که دریافتند یک بچه کلاس‌پنجمی شکست‌شان داده است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز