خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهوری ترکیه:

«لانه تروریست‌ها» در شرق فرات پاکسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۴۴۰

رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد که نیروهای کشورش به‌زودی شرق فرات را از اشغال تروریست‌ها پاکسازی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه طی اظهاراتی در مراسم دانش‌آموختگی دانسگاه افسری در استان «اسپارتا» گفت: «لانه تروریست‌ها در شرق فرات با حمایت کمک تکاواران ترکیه منهدم خواهند شد. همچنین ضربات مهلک و بی‌سابقه‌ای به عناصر تروریستی داخل کشور وارد خواهیم کرد».

اردوغان با بیان اینکه ارتش ترکیه طی چند سال اخیر موفقیت‌های بسیاری در پاکسازی تروریست‌ها از جنوب مرزهای این کشور به‌دست آورده، اظهار داشت: «ما با چنان قدرتی به سازمان‌های تروریستی در داخل کشور ضربه زدیم که در تاریخ خود تجربه نکرده بودند».

وی ضمن انتقاد مجدد از حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا از شبه‌نظامیان کُرد در شمال سوریه، تاکید کرد: «کسانی که به تعهداتی که به ما داده بودند (برای عقب‌راندن کُردها از شمال سوریه) و حتی ما را تحریم کردند، متوجه خواهند شد که ضرر زیادی را متحمل شده‌اند».

رئیس‌جمهوری ترکیه با اعلام این‌که حتی حملات و جنگ اقتصادی اخیر علیه این کشور مانع از پیشرفت آن نشده است، گفت: «ما هم‌اکنون سیزدهمین کشور بزرگ جهان از نظر موازنه قدرت و هفدهمین کشور از نظر درآمد ملی هستیم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز