خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی، سنگر امارات برای حمله به ایران

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۷۷

وزیر خارجه امارات متحده عربی در سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل، ادعاهایی بی‌اساس علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان» وزیر خارجه امارات، روز گذشته در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، مدعی شد:«ایران، به‌رغم این‌که سازمان ملل متحد به آن فرصتی برای تغییر رفتارش داده است، هرگز رفتار خصمانه خود در منطقه را کنار نگذاشته و از تمایل خود برای دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی دست برنداشته است».

آل‌نهیان در این سخنرانی خود از «کشورهای سرکش» سخن گفت و اظهار داشت که مبارزه با تروریسم، تنها از طریق یک کشور و یا کشورهای خاص ممکن نیست بلکه آن، مشکل مشترک جهان است که تلاش‌های همگانی را می‌طلبد.

وزیر خارجه امارات با بیان این‌که نمی‌توان به کشورهای دیگر برای حل مشکلات منطقه عربی تکیه کرد، مدعی شد که عربستان سعودی در معرض موشک‌های ایرانی است که توسط «انصارالله» یمن شلیک می‌‌شوند.

وی همچنین قطر را مورد حمله شدید قرار داد و این کشور را به حمایت رسانه‌ای از تروریست‌ها متهم کرد.

این وزیر اماراتی تصریح کرد، تصمیم عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین برای تحریم قطر، به دلیل حمایت دوحه از تروریست‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز