خبرگزاری کار ایران

ماکرون در نیویورک با روحانی و ترامپ دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۹۷۵

رئیس‌جمهوری فرانسه در حاشیه نشست سازمان ملل متحد با همتایان ایرانی و آمریکایی خود دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه در حاشیه نشست سازمان ملل متحد در نیویورک با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود و همچنین «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این برای دیدار با همتای ایرانی خود ابراز آمادگی کرد ولی در عین حال گفت که نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی می‌افتد و به هیچ عنوان اهمیتی ندارد که مقام‌های ایران می‌خواهند با وی دیدار کنند یا خیر.

رئیس‌‌جمهوری آمریکا که در دیدار با امیر کویت سخن می‌گفت، در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا احتمال دارد در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حسن روحانی دیدار کند یا خیر، گفت: «ممکن است، همه چیز ممکن است. همه چیز ممکن است. خواهیم دید».

ترامپ طی سخنانی بی‌اساس و بدون ارائه هیچ شواهدی گفت که ایران در وضعیت آشوب است.

وی در ادامه ادعاهای بی‌پایه خود افزود: «حالا آنها نگران بقای خود به عنوان یک کشور هستند. خواهیم دید در ارتباط با ایران چه اتفاقی رخ می‌دهد. اینکه بخواهند مذاکره کنند یا نه به آنها بستگی دارد، به من ارتباطی ندارد. من همیشه در دسترس خواهم بود، ولی به هیچ عنوان اهمیتی ندارد.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز