خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ آتش‌نشان در ونزوئلا در پی تمسخر رئیس‌جمهوری+ویدئو

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۴۸۴

ارتش ونزوئلا دو آتش‌نشان را در پی انتشار ویدئویی فراگیر که در آن رئیس‌‌جمهوری این کشور مورد تمسخر قرار گرفته بود، دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش ونزوئلا دو آتش‌نشان را در پی انتشار ویدئویی فراگیر که در آن «نیکلاس مادورو»، رئیس‌‌جمهوری این کشور، مورد تمسخر قرار گرفته بود دستگیر کردند.

به گزارش گروه‌های حقوق بشر در روز گذشته –جمعه- این آتش‌نشان‌ها در ویدئوی خود یک الاغ را در داخل ایستگاه محل کار خود گرداندند و او را با رئیس‌جمهوری کشورشان مقایسه کردند.

در ونزوئلا بسیاری از منتقدان نام مستعار «مابورو» را به رئیس‌جمهوری این کشور داده‌اند، که بازی زبانی است با نام رئیس دولت و کلمه «بورو» که در اسپانیایی به معنای الاغ است.

در این فیلم یکی از آتش‌نشان‌ها الاغ مورد نظر را در ایستگاه می‌گرداند و نفر بعدی هم با زبانی پرطمطراق، به سبک سان دیدن رئیس‌جمهوری در دیدارهای رسمی، حرف می‌زند و پوشش شبکه‌های خبری دولتی را به تمسخر می‌گیرد.

در این فیلم یکی از آتش‌نشان‌ها به استهزا می‌گوید: «عصر بخیر، رفقا! همان‌طور که می‌بینید رئیس‌جمهور مادورو به دیدارمان آمده است. او در حال بازدید از ایستگاه است.»

وی سپس با اشاره به نشخوار الاغ موردنظر می‌گوید: «ایشان در حال بررسی این هستند که آیا یونجه در وضعیت خوبی هست یا نه.»

ماموران دولت این دو آتش‌نشان را روز چهارشنبه دستگیر کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز