خبرگزاری کار ایران

دیپلمات ارشد روسیه:

آماده‌سازی برای عملیات ادلب، محرمانه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۷۶

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مقدمات برای انجام عملیات آزادسازی ادلب در شمال سوریه از اشغال تروریست‌ها با دقت و محرمانه انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، «اولگ سیرومولوتف» معاون وزیر خارجه روسیه، امروز- دوشنبه- اعلام کرد که گروه‌های تروریستی از ایجاد مناطق کاهش تنش در ادلب سو‌ءاستفاده می‌کنند و در آنجا کمین گرفته‌اند.

سیرومولوتف به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: «گروه‌های تروریستی در ادلب با سو‌ء‌استفاده از فرصت ایجاد مناطق کاهش تنش، موضع گرفته‌اند و نیروی خودشان را بازیابی می‌کنند. آنها اموال شهروندان را غارت، و به مراکز تجمع نیروهای مسلح روسیه حمله می‌کنند».

معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که آنکارا از مسکو می‌خواهد از استفاده مفرط از زور برای حل مشکل ادلب سوریه صرف‌‌نظر کند.

وی درخصوص عملیات مبارزه با تروریسم در ادلب، گفت: «آماده‌سازی مقدمات برای عملیات احتمالی جهت آزادسازی ادلب از تروریست‌ها با عنایت و محرمانه و با در نظر گرفتن جوانب انسانی انجام می‌شود؛ تاکنون نه ارتش و نه دیپلمات‌ها چیزی در ارتباط با این امور اعلام نکرده‌اند».

 این دیپلمات روس خاطرنشان کرد که تروریست‌ها تسلیحات شیمیایی در سوریه تولید می‌کنند ولی آنها به حمایت مادی و فنی از خارج نیاز دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز