خبرگزاری کار ایران

رئیس پیشین شورای ملی اقتصاد آمریکا:

نامه را از روی میز ترامپ برداشتم تا مانع ضربه زدن به منافع کشور شوم

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۰۰

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که مقام‌های کاخ سفید نامه‌ای را از روی میز رئیس‌جمهوری آمریکا دزدیده‌اند تا او نتواند به منافع کشور ضربه بزند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی مجله فورتون، در حالی که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، می‌کوشد کتاب جدید «باب وودوارد»، روزنامه‌نگار تحقیقی برجسته آمریکایی، را بدنام کند، شبکه خبری سی‌ان‌ان رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده است. 

روز پنج‌شنبه، این شبکه نامه‌ای را منتشر کرد که گزارش شده در ماه سپتامبر گذشته از میز ترامپ دزدیده شده است. 

سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که نسخه‌ای پیشرفته از کتاب وودوارد به دستش رسیده که این نامه در آن آمده است. پیشتر،‌ در بخش‌های منتشرشده این کتاب آمده بود که مقام‌های دولت ترامپ به‌شکلی فعالانه می‌کوشند رئیس‌جمهوری را از اتخاذ تصمیم‌هایی که به کشور ضربه می‌زند بازدارند. 

این شبکه گزارش می‌دهد که وودوارد با اشاره به قضیه نامه دزدیده شده می‌گوید که «گری کوهن»، رئیس پیشین شورای ملی اقتصاد، نامه‌ای را از روی میز ترامپ دزدید که می‌توانست روابط تجاری میان کره جنوبی و آمریکا را بر هم بزند. 

در این نامه که خطاب به «مون جائه-این» رئیس‌جمهوری کره جنوبی، نوشته شده، آمده است: 

«توافق تجارت آزاد میان آمریکا و کره جنوبی، در شکل فعلی‌اش، چندان به سود اقتصاد ایالات متحده نیست. بنابراین، در پی مصوبه ۲۴.۵ این توافق، ایالات متحده اعلام می‌کند که می‌خواهد این قرارداد را ملغی کند».

وودوارد در کتاب خود می‌نویسد که این نامه کوهن را پریشان کرد. از وی نقل‌قول شده که در این رابطه گفت: «من نامه را از روی میز ترامپ دزدیدم. نگذاشتم آن را ببیند. هیچ قرار نیست آن مدرک را ببیند. باید از کشور دفاع می‌کردم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز