خبرگزاری کار ایران

ادامه دروغ‌های ترامپ درباره تبانی با روسیه؛

هیلاری و تیمش قطعا با روس‌ها تبانی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۷۰

رییس‌جمهوری آمریکا یک روز پس از اعتراف به تلاش برای تبانی با وکیل روس، مدعی شد تیم دموکرات‌ها با روسیه برای خراب کردن وی تبانی کرده است.

 

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا به اتهام‌زنی و دروغگویی درباره آنچه که در سال ۲۰۱۶ و در جریان کمپین‌های انتخاباتی گذشت، ادامه می‌دهد.

ترامپ روز گذشته اعتراف کرد که پسر و دو مشاورش، برای کسب اطلاعات درباره کمپین «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات، با وکیل روس دیدار کردند.

رییس‌جمهوری آمریکا گفته بود که وکیل روس در این دیدار مدعی شده بود که می‌تواند اطلاعاتی علیه کلینتون و کمپین دموکرات‌ها ارائه کند.

دونالد ترامپ اما امروز در توییتر، موضع خود را تغییر داده و به نقل از خبرنگار فاکس نیوز، نوشت که هیلاری و تیمش با روس‌ها تبانی کردند.

وی به نقل از خبرنگار فاکس نیوز(رسانه مورد علاقه ترامپ) نوشت: «فایل صوتی وجود دارد که نشان می‌دهد نماینده دموکرات در سال ۲۰۱۶ با کسی که فکر می‌کرده وکیل روس است، برای کسب اطلاعات علیه کمپین جمهوری‌خواه، دیدار کرده است. همچنین هیلاری کلینتون از طریق یک شرکت حقوقی به منابع وابسته به کرملین پول داده تا علیه دونالد ترامپ اطلاعات کسب کند. تبانی با روسیه حقیقت دارد، اما تنها هیلاری و دموکرات‌ها این کار را انجام دادند و ما باید تحقیقات گسترده در این رابطه را خواستار شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز