خبرگزاری کار ایران

سرگردانی مسافران در ایستگاه‌های قطار فرانسه

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۸۵

در پی آتش‌سوزی چند روز قبل در حومه پاریس، صدها قطار در آخر هفته، یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های تابستان، لغو شده و بسیاری از مسافران را در ایستگاه‌های غرب و جنوب غربی کشور سرگردان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر که قصد سفر به سواحل فرانسه در اقیانوس اطلس را دارند امروز -دوشنبه- همچنان با لغو یا تاخیر برنامه قطارها دست به گریبان هستند. این در حالی است که کارگران در تلاش هستند تا در پی آتش‌سوزی روز جمعه برق را به منطقه «گاره مونت‌پارنس» بازگردانند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی راه آهن فرانسه،‌ تنها نیمی از قطارهای ورودی و خروجی از این ایستگاه امروز طبق برنامه کار می‌کنند. ایستگاه گاره مونت‌پارنس یکی از نقاط اصلی حرکت گردشگران برای تعطیلات است.

صدها قطار در آخر هفته، یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های تابستان، لغو شدند و بسیاری از مسافران را در ایستگاه‌های غرب و جنوب غربی کشور سرگردان کرد.

شرکت انتقال برق «آر‌تی‌‌ای» اعلام کرد که برق این منطقه «در دیرترین حالت» تا سه‌شنبه وصل نخواهد شد. این در حالی است که این شرکت پیشتر از قطعی برق تا روز پنج‌شنبه خبر داده بود که خشم دولت را در پی داشت.

قطعی برق غروب روز جمعه پس از آن آغاز شد که یک ایستگاه فرعی برق فشارقوی در حومه پاریس دستخوش حریق شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز