خبرگزاری کار ایران

محورهای سفر ترامپ به بریتانیا؛

دیدار با ترزا می و نوشیدن چای با ملکه

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۶۴

نخست‌وزیر بریتانیا، گفت که امیدوار است دیدارش با رئیس‌جمهوری آمریکا روابط دو کشور را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و به توافقی درباره تجارت آزاد بینجامد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز -پنج‌شنبه- به بریتانیا سفر خواهد کرد تا از نزدیک‌ترین متحد ایالات متحده در اروپا دیدن کرده و با ملکه الیزابت چای بنوشد.

این در حالی است که در لندن بناست تظاهراتی در اعتراض به حضور وی صورت بگیرد. ترامپ پیشتر اوضاع بریتانیا را به‌خاطر اختلاف‌ها بر سر برگزیت، آشفته خوانده بود. 

«ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، امیدوار است دیدارش با ترامپ روابط دو کشور را به یکدیگر نزدیک‌تر کند و به توافقی درباره تجارت آزاد بینجامد. 

ترزا می در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رابطه‌ای قدرتمندتر از پیوند میان آمریکا و بریتانیا وجود ندارد و در سال‌های پیش رو اتحاد میان دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.»

ترامپ همچنین گفته که ممکن است با «بوریس جانسون» وزیر خارجه پیشیت بریتانیا، دیدار کند. رئیس‌جمهوری آمریکا پیشتر گفته بود که اوضاع بریتانیا نابسامان است و تصمیم درباره این‌که آیا ترزا می در مسند قدرت باقی بماند، برعهده مردم این کشور است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز