خبرگزاری کار ایران

اجتناب ترامپ از حضور در مرکز لندن در سفرش به بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۸۶

برنامه سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به بریتانیا، او را از مرکز لندن و تظاهرات گسترده‌ای که در اعتراض به حضور وی صورت می‌گیرد، دور نگه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری گلوبال نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در سفرش به بریتانیا به یک کاخ و خانه اربابی خواهد رفت و از لندن که بناست تظاهراتی گسترده در آن برگزار شود، دوری خواهد کرد. 

دفتر «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، روز گذشته -جمعه- اعلام کرد که ترامپ در تاریخ ۱۲ جولای، پس از شرکت در نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل، به لندن خواهد آمد. او پس از ورود در مهمانی شامی با رهبران اقتصادی این کشور که بناست در کاخ بلنهایم در نزدیکی آکسفورد برگزار شود، شرکت خواهد کرد. 

گروه‌های نظامی ایرلندی، اسکاتلندی و ولزی از او استقبال خواهند کرد و هنگ سلطنتی اسکاتلند -موطن مادر رئیس‌جمهوری آمریکا- در انتهای شام قطعه‌ای موسیقی محلی این کشور را برای ترامپ اجرا خواهند کرد. 

فردای آن روز، ترامپ و ترزا می از یک سایت دفاعی دیدار خواهند کرد و پس از آن در چکرز، استراحتگاه نخست‌وزیر که در ۴۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد،‌ با یکدیگر دیدار خواهند کرد. پس از آن رئیس‌جمهوری آمریکا به کاخ ویندزور در غرب لندن خواهد رفت تا با ملکه الیزابت دوم دیدار داشته باشد. 

این برنامه ترامپ را از مرکز لندن و تظاهرات گسترده‌ای که در اعتراض به حضور او صورت گرفته است دور نگاه می‌دارد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز