خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

از همکاری برای مقابله با تحریم‌های تحمیلی علیه ایران حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۲۳

وزیر خارجه روسیه در نشست وین، آمادگی این کشور برای مشارکت در تحقق توافق هسته‌ای ایران و لزوم دفاع از همکاری‌های اقتصادی با ایران جهت مقابله با تحریم‌های آمریکا را مورد تأکید قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، روز پنجشنبه طی نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور که برای حضور در نشست وزرای کشورهای طرفِ توافق هسته‌ای با ایران (به جز آمریکا) به وین سفر می‌کند، در حاشیه این نشست دیدارهای دوجانبه‌ای با همتایان خود درباره تحولات مربوز به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ترتیب خواهد داد.

زاخارووا تصریح کرد، وزیر خارجه روسیه در نشست وین آمادگی مسکو برای ادامه مشارکت به منظور تحقق برجام را مورد تاکید قرار خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «ما بار دیگر آمادگی خود را برای اجرای کامل تعهدات‌مات تا زمانی‌که سایر طرف‌ها نیز به تعهدات‌شان پایبند باشند، اعلام خواهیم کرد و مصمم هستیم توسعه همکاری‌های تجاری-اقتصادی خود با ایران را ادامه داده و از همکاری با این کشور برای مقابله با تحریم‌های غیرمعمول دفاع می‌کنیم؛ ما ساز و کار لازم برای چنین اقدامی را نیز در اختیار داریم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز