خبرگزاری کار ایران

شلیک ۴۵ موشک به شهرک‌های یهودی‌نشین در پاسخ به حملات اسرائیل به نوار غزه

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۲۷۳

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به دور جدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۴۵ موشک و خمپاره به شهرک‌های یهودی‌نشین شلیک کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از معا، ارتش رژیم صهیونیستی در موج جدید حملات علیه نوار غزه، بامداد امروز- چهارشنبه- پایگاه‌های مقاومت فلسطین در مناطق مختلف این باریکه را هدف آتش جنگنده‌‌های خود قرار داد.

بر این اساس، جنگنده‌های اسرائیلی زمین کشاورزی در غرب «رفح» و برخی از پایگاه‌های مقاومت در جنوب و شمال نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن، دست‌کم سه فلسطینی زخمی شدند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در این‌باره تصریح کرد که جنگنده‌های این رژیم در مجموع هشت هدف و سه پایگاه نظامی متعلق به جنبش حماس را در نوار غزه را هدف قرار دادند.

در مقابل، گروه‌های مقاومت فلسطین به این آتش‌باران صهیونیست‌ها پاسخ داده و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

طبق اعلام منابع عبری‌زبان، تعدادی از موشک‌های شلیک شده به شهرک یهودی‌نشین «اشکول» اصابت کرده است.

در پی این حملات، آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمد و سامانه گنبد آهنین نیز برای مقابله با این موشک‌ها فعال‌سازی شد.

در همین راستا، روزنامه «معاریو» از شنیده‌شدن صدای انفجارهایی در ساحل «عسقلان» پس از این حملات خبر داد.

گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس نیز در بیانیه‌ای از آتش‌سوزی گسترده در اطراف پایگاه نظامی «زیکیم» وابسته به ارتش صهیونیستی در پی حملات موشکی مقاومت خبر داد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بامداد امروز در مجموع ۴۵ موشک و خمپاره به شهرک‌های یهودی‌نشین در اراضی اشغالی شلیک شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز