خبرگزاری کار ایران

برنی سندرز:

ترامپ بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا است/ سکان ایالات متحده در دست یک «بیمار درغگو» قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۳۰

سناتور مستقل و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری ایالات متحده گفت که تلاش برای تحقیق و بازجویی از ترامپ اتلاف وقت است و از این منابع باید برای تلاش در جهت «نیازهای خانواده‌های کارگر در کشور» استفاده کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «برنی سندرز»، سناتور مستقل و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری ایالات متحده، در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که شمار آمریکایی‌هایی که معتقدند «دونالد ترامپ»، ساکن فعلی کاخ سفید، «بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکاست» روز به روز افزایش می‌یابد. 

سندرز که این روزها در تلاش است بار دیگر سناتور ایالت ورمونت بشود، در مصاحبه با شکبه کمدی سنترال، قاطعانه به وضعیت این روزهای کاخ سفید حمله کرد. 

سندرز گفت: «به گمان من ایالات متحده در حال حرکت به سوی شکلی تمامیت‌خواهانه از حکومت است، آن هم جایی که رئیس‌جمهور کشور یک بیمار دروغ‌گو است.»

وی با اشاره به فهرستی از مشکلاتی که بیشتر آمریکایی‌ها با آن دست به گریبان هستند، گفت که تلاش برای تحقیق و بازجویی از ترامپ اتلاف وقت است و از این منابع باید برای تلاش در جهت «نیازهای خانواده‌های کارگر در کشور» استفاده کرد. 

این سناتور اشاره کرد که سلطه یک‌جانبه جمهوری‌خواهان بر کنگره باید بر هم زده شود تا «جلوی دستور مبنی بر کنار گذاشتن ۳۲ میلیون نفر از بیمه درمان، کاستن بودجه خدمات درمانی، خدمات اجتماعی، تحصیل، حفاظت از محیط زیست و همچنین معافیت مالیاتی یک درصد ثروتمند گرفته شود.»

سندرز گفت: «ترامپ بدترین رئیس‌جمهوری ایالات متحده است. در این‌باره اختلاف اندکی میان آمریکایی‌ها و همچنین حزب دموکرات وجود دارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز