خبرگزاری کار ایران

افزایش علائم تجاری متعلق به «ایوانکا ترامپ» در چین/روابط تجاری پشت پرده خانواده ترامپ با پکن

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۵۷

دختر رییس‌جمهوری آمریکا طی ماه‌های اخیر ۱۳ علامت تجاری در چین ثبت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «ایوانکا ترامپ» دختر رییس‌جمهوری آمریکا طی ماه‌های اخیر ۱۳ علامت تجاری در چین ثبت کرده است.

آسوشیتد‌پرس که به اسناد مرتبط با علائم تجاری ایوانکا ترامپ در چین دست پیدا کرده، این خبر را اعلام کرد.

این خبرگزاری اضافه کرد که چین روز گذشته-یکشنبه- سیزدهمین علامت تجاری شرکت ایوانکا ترامپ را به ثبت رسانده و برای شرکت ایوانکا، مجوز ثبت هشت علامت تجاری دیگر را طی سه ماه گذشته صادر کرده است.

«نوآ بوکبایندر» مدیر اجرایی یکی از سازمان‌های مدافع حقوق شهروندی و اصول اخلاقی در واشنگتن، با ارسال توییتری در رابطه با علائم تجاری ایوانکا در چین، گفت: «تضاد منافع و افزایش پتانسیل استفاده از کاخ‌سفید برای منافع شخصی.»

خبر علائم تجاری ایوانکا در چین، در حالی منتشر شد که سوال‌های بی‌پاسخی درباره روابط ترامپ با چین مطرح می‌شود. ترامپ چندی قبل نمایندگان آمریکایی را شوکه کرده و لغو تحریم‌های علیه یک شرکت چینی را خواستار شد.

پس از آن نیز فاش شد که پروژه مرتبط با شرکت‌های ترامپ، تنها چند روز قبل از اعلام حمایت وی از شرکت چینی، ۵۰۰ میلیون دلار از دولت چین وام دریافت کرده بود.

در همین رابطه ۶۰ نماینده دموکرات آمریکا دادخواستی برای بررسی دلیل حمایت ترامپ از این شرکت چینی امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز