خبرگزاری کار ایران

افزایش فشار ترامپ بر وزارت دادگستری آمریکا

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۷۵۷

رئیس‌جمهوری آمریکا به این پرسش که آیا به ناظر پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اعتماد دارد یا نه، پاسخی نداد و از خبرنگاران خواست که پرسش بعدی را مطرح کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، فشارها را بر وزارت دادگستری افزایش می‌دهد و درباره این‌که آیا به «رود روزنستاین»، قائم‌مقام دادستان کل برای وزارت دادگستری آمریکا، پس از آن‌که کاخ سفید بر سر دسترسی محدود به مدارک محرمانه در رابطه با متحدان ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری مذاکره کرد، اعتماد دارد یا نه حرفی نمی‌زند. 

ترامپ پیش از ملاقات خصوصی روز گذشته -سه‌شنبه- با «مون جائه-این»، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی، به این پرسش که آیا به روزنستاین که بر پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ نظارت دارد، اعتماد دارد یا نه، پاسخی نداد و از خبرنگاران خواست که پرسش بعدی را مطرح کنند. 

ترامپ گفت: «عذر می‌خواهم، رئیس‌جمهوری کره جنوبی اینجا با من است. اگر اشکالی ندارد، او علاقه‌ای به شنیدن این پرسش‌ها ندارد.»

این اظهارنظر درست پس از آن صورت گرفت که «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید، اعلام کرد که روز پنج‌شنبه دولت جلسه‌ای خواهد داشت و درباره آن‌که آیا مدارک بسیار محرمانه خود درباره توطئه احتمالی روسیه را در اختیار جمهوری‌خواهان بگذارد یا نه تصمیم می‌گیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز