خبرگزاری کار ایران

جزئیات دیدار نتانیاهو با ۲ سفیر عربی در یک رستوران/ خندیدند و دست دادند و درباره ایران حرف زدند!

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۹۳

خبرگزاری آسوشیتدپرس جزئیات دیدار کوتاه میان نخست‌وزیر اسرائیل و سفرای امارات و بحرین در واشنگتن را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، خبرگزاری آسوشیتدپرس جزئیات دیدار کوتاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل با سفرای کشورهای امارات و بحرین در یکی از رستوران‌های واشنگتن در ماه مارس گذشته را منتشر کرد.

این دیدار زمانی انجام شده است که نتانیاهو و همسرش سارا در حال خوردن شام در رستوران «کافه میلانو» در واشنگتن بودند و به طور تصادفی با «یوسف العتیبه» سفیر امارات، «عبدالله آل خلیفه» سفیر بحرین و «بریان هوک» رئیس سیاست‌گذاری سیاسی در وزارت خارجه آمریکا که در آن رستوران حضور داشتند، مواجه شدند. گروهی از روزنامه‌نگاران آمریکایی نیز در این رستوران حاضر بودند.

به نوشته آسوشیتدپرس، زمانی که آمریکایی‌ها که به همراه سفرای عربی بر سر یک میز نشسته بودند از حضور نتانیاهو در این رستوران باخبر شدند از طریق صاحب رستوران و یکی از روزنامه‌نگاران پیامی برای وی ارسال کرده و از او خواستند بر سر میز آنها حاضر شود.

زمان اندکی پس از آن  نتانیاهو به همراه همسرش به میز آمریکایی-عربی ملحق شد و چند دقیقه با دو سفیر عربی به گفت‌وگو پرداخت و به پرسش‌هایی در زمینه ایران پاسخ داد.

به نوشته آسوشیتدپرس، سفرای عربی و نتانیاهو حین گفت‌وگو با یکدیگر لبخند می‌زدند و می‌خندیدند و پیش از ترک رستوران با نتانیاهو دست دادند.

اسرائیلی‌ها یا اماراتی‌ها درباره آنچه رخ داده است، جزئیاتی ارائه نکردند اما آسوشیتدپرس اعلام کرد که این اطلاعات را توسط شش نفر از افرادی که درجریان این دیدار بودند اما خواستند نامشان فاش نشود، دریافت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز