خبرگزاری کار ایران

بیم صهیونیست‌ها از نفوذ گسترده فلسطینیان به مناطق اشغالی در روز «النکبه»

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۱۸

ارتش اسرائیل، در حالی‌که از نفوذ احتمالی ده‌ها هزار فلسطینی به مناطق اشغالی در روز النکبه نگران است، شدیدترین تدابیر امنیتی را در برخی مناطق از جمله مرزهای نوار غزه اتخاذ کرده است.

به گزارش ایلنا، در آستانه افتتاح نمادین سفارت آمریکا در قدس اشغالی و تصمیم فلسطینیان برای برگزاری تظاهرات اعتراضی گسترده در مناطق مختلف، ارتش رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کرده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» نوشت، ارتش و نیروهای پلیس اسرائیل حضورشان در قدس، کرانه باختری و در طول مرزهای نوار غزه را تقویت خواهند کرد و همچنین در داخل شهر قدس نیز هزاران سرباز، نیروی پلیس و نیروهای گارد مرزی مستقر خواهند شد.

به نوشته هاآرتص، ۱۱ گردان ارتش اسرائیل همچنین در امتداد مرزهای نوار غزه مستقر خواهند شد.

این تدابیر امنیتی در حالی تشدید می‌شود که فلسطینان برگزاری تظاهرات اعتراضی گسترده در روز «النکبه» (سالروز اشغال فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل) را اعلام کرده‌اند. در این روز، همچنین آمریکا سفارت خود در قدس اشغالی را افتتاح خواهد کرد.

در همین راستا، یک افسر بلندپایه اسرائیلی گفته است، ارتش پیش‌بینی کرده که تظاهرات «بازگشت» فلسطینیان در روز دوشنبه خشونت‌آمیزتر از گذشته خواهد شد و بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی به مرزها نفوذ خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز