خبرگزاری کار ایران

خطاب به رهبران کشورهای عربی؛

پادشاه عربستان: با قدرت و همکاری‌های مشترک با چالش‌ها مقابله کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۴۰۸

پادشاه عربستان رهبران کشورهای عربی را به ضرورت تعامل بر سر همه چالش‌ها، با قدرت و اراده و همکاری‌های مشترک دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان با انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی خود به مناسبت نشست سالانه سران اتحادیه عرب، ضمن خوش‌آمد‌گویی به رهبران کشورهای عربی، بر ضرورت تعامل کشورهای عربی با همه چالش‌ها با قدرت و اراده و همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

ملک سلمان بن عبدالعزیز امروز –یکشنبه- برای شرکت در نشست سالانه سران اتحادیه عرب به محل برگزاری این نشست در مرکز فرهنگی بین‌المللی ملک عبدالعزیز در شهر ظهران در این کشور، وارد این منطقه شد.

این برای نخستین بار است که این مرکز فرهنگی میزبان نشست سالانه سران اتحادیه عرب است که با حضور ۱۴ نفر از رهبران و روسای‌ کشورهای عربی و در غیاب «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر برگزار می‌شود.

قرار است در این نشست مساله فلسطین و پرونده قدس و همچنین بحران سوریه و بحران لیبی و اوضاع یمن و پرونده مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار بگیرد.

بر همین اساس بیست و نهمین دوره این نشست از امروز در ظهران عربستان برگزار می‌شود. این شهر در استان «شرقیه» عربستان در شمال غربی این کشور واقع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز