خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

بیانیه اسرائیل درباره حمله سال ۲۰۰۷ به سوریه/ حمایت ریاض از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام/ پیام تبریک ترامپ به مناسبت انتخاب پوتین

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۱۱

بیانیه اسرائیل در اذعان به حمله به راکتور هسته‌ای سوریه در سال ۲۰۰۷، حمایت وزیر خارجه عربستان از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، -رییس جمهور آمریکا با اشاره به یک ماه زمان باقی مانده تا اعلام تصمیم خود در مورد خروج آمریکا از برجام یا ماندن در آن گفت: خواهید دید چه تصمیمی می‌گیرم.

- «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر می‌گوید که این کشور آمادگی برای مشارکت رقبای بیشتر در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری را ندارد.

- ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای، به حمله هوایی به رآکتور هسته‌ای سوریه در سال ۲۰۰۷ میلادی و منهدم کردن آن، اذعان کرد.

- «دونالد ترامپ» در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین، انتخاب مجدد وی به عنوان رییس‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

- «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق نسبت به وقوع اقدامات تروریستی از سوی داعش  همزمان با نزدیک شدن انتخابات پارلمانی ۱۲ ماه می این کشور هشدار داد.

- «هتین کیاو» رییس جمهوری میانمار و یکی از متحدان آنگ سان سو چی در اقدامی غیرمنتظره استعفا کرد.

- فرمانده پلیس نینوی از بازداشت ۲۰ عنصر داعش در ساحل غربی موصل خبر داد.

- اکثر سناتورهای کنگره آمریکا با طرحی که به حضور آمریکا در جنگ یمن پایان می‌داد، مخالفت کردند.

- دادستانی آمریکا از دستگیری یک تبعه ایرانی به اتهام آنچه دور زدن تحریم‌ها علیه ایران خوانده شده خبر داد.

- «عادل الجبیر» وزیر امورخارجه عربستان سعودی گفته است از آنجا که توافق هسته‌ای ایران را دارای نقص‌های بسیار می‌داند از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از برجام حمایت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز