خبرگزاری کار ایران

سیاستمداران اسرائیل مطرح کردند؛

نتانیاهو به دنبال برگزاری انتخابات برای رهایی از تحقیقات فساد است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۱۱

سیاستمداران در اسرائیل بر این باورند که نخست‌وزیر این رژیم به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام برای رهایی از تحقیقات در زمینه فساد است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، اختلاف در حزب حاکم اسرائیل درباره استخدام یهودیان افراطی مذهبی  در ارتش این رژیم، این گمانه‌زنی‌ها را ایجاد کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به دنبال برگزاری زودهنگام انتخابات برای رهایی از تحقیقات در زمینه فساد است.

اختلافاتی میان احزاب راست در اسرائیل در زمینه تدوین پیش‌نویس قانونی که از معافیت جوانان افراطی مذهبی برای حضور در خدمت سربازی حمایت می‌کند، وجود دارد. همین موضوع منجر به برگزاری سلسله نشست‌های فوری میان نتانیاهو و متحدان سیاسی وی شده است.

پس از انجام گفت‌وگوهایی درون ائتلاف حاکم اسرائیل، دفتر نتانیاهو اعلام کرد که اعضای دولت در انتظار ارائه پیش‌نویس این قانون هستند.

احزاب راست در اسرائیل به دنبال رد این معافیت یا تغییر پیش‌نویس این قانون هستند.

«نفتالی بنت» رهبر حزب خانه یهودی که هشت کرسی را در کنست در اختیار دارد، به تلویزیون اسرائیل گفت که این بحرانی است که قابل حل خواهد بود و همه چیز به نتانیاهو بستگی دارد.

وی در توییتر در این باره نوشت: «اگر دولت احزاب راست سقوط کند و مجبور به برگزاری انتخابات غیرضروری زودهنگام برای اهداف شخصی شویم، ما را از دست خواهید داد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز