خبرگزاری کار ایران

وزارت حمل و نقل ترکیه اعلام کرد:

کمیته ویژه بررسی ترکیه عازم ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۲۲

وزارت حمل و نقل ترکیه اعلام کرد تیم‌های آفاد و کمیته ویژه بررسی این کشور برای کشف دلیل سقوط جت شخصی، به ایران اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، وزارت حمل و نقل و ارتباطات و دریانوردی ترکیه با انتشار اعلامیه‌ای از اعزام تیم‌های مدیریت مرکز حوادث فوری و اضطراری (AFAD) و کمیته ویژه بررسی حوادث ترکیه به ایران به منظور بررسی ابعاد حادثه سقوط جت شخصی مسیر شارجه-استانبول، خبر داد.

وزارت حمل و نفل ترکیه اعلام کرد: «تیم‌های مذکور با هواپیمای اختصاصی ارتش ترکیه به محل سقوط هواپیما اعزام می‌شوند. این هواپیما هنگام عبور از آسمان ایران دقایقی پس از گزارش در باره نقص فنی از صفحه رادار ناپدید شده و حدود ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به وقت ترکیه در ۸۰ مایلی جنوب اصفهان سقوط کرده است.»

در ادامه این بیانیه به ارتباط وزارت حمل و نقل و ارتباطات و دریانوردی ترکیه با مسئولان ایرانی در زمینه سقوط جت شخصی و پیگیری روند عملیات جستجو، اشاره شده است.

این وزارتخانه اضافه کرد: «گفتنی است این جت شخصی متعلق به هولدینگ باشاران و از امارات متحده عربی عازم ترکیه بوده و براساس شواهد اولیه حامل ۱۱ سرنشین از جمله دو خلبان، یک میهماندار و هشت مسافر بوده است. این جت ساعتی قبل در ارتفاعات کیار در نزدیکی روستای دورک اناری سقوط کرده است. این مکان حدود ۱۲۰ کیلومتر با شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری فاصله دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز