خبرگزاری کار ایران

یک هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری؛

حدود ۷۰ درصد شهروندان روسیه از پوتین حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۶۸

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که نزدیک به ۶۹ درصد از واجدان شرایط شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به رئیس‌جمهوری کنونی این کشور رای می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده یک هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه نشان می‌دهد که نزدیک به ۶۹ درصد از واجدان شرایط به «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری کنونی این کشور رای می‌دهند و «بافل گرودینین» نامزد حزب کمونیست با هفت درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

نتایج تحقیقاتی که مرکز مطالعات جهانی روسیه یک هفته مانده به زمان برگزاری انتخابات انجام داده است، نشان می‌دهد «ولادیمر گیرینوفسکی» رهبر حزب لیبرال دموکرات با در اختیار داشتن حمایت پنج درصدی در جایگاه سوم قرار دارد.

حدود ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام کردند در این انتخابات مشارکت خواهند کرد و رای می‌دهند.

این نظرسنجی در تاریخ پنجم تا هفتم مارس و همچنین در تاریخ نهم مارس برگزار شد و چهار هزار نفر از شهروندان روسیه از ۱۸ سال به بالا در آن مشارکت کردند.

 

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در تاریخ ۱۸ مارس و با مشارکت هشت نامزد از جمله رئیس‌جمهوری کنونی روسیه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز