خبرگزاری کار ایران

پوتین: به کسی اجازه دخالت در امور داخلی‌مان را نمی‌‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۶۲

رئیس‌جمهوری روسیه می‌گوید که مسکو در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کند و اجازه دخالت در امور داخلی خود را نیز به کسی نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه روسیه هیچ ارتباطی با انتخابات آمریکا ندارد، گفت: «روسیه به هیچ‌کس اجازه دخالت در امور داخلی خود را نمی‌دهد و در امور داخلی دیگران نیز دخالت نمی‌کند.»

پوتین در گفت‌وگو با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا، افزود: «برخی در دیگر کشورها از ابزارهای خاصی استفاده می‌کنند و اطلاعات مرتبطی را در این‌باره از فرانسه، آلمان آسیا و یا اوراسیا ارسال می‌کنند اما مسکو علاقه‌ای به این مسائل ندارد.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا کسانی‌که بر اساس گزارش دستگاه اطلاعاتی آمریکا  در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌اند روس نیستند، نیز گفت: «بله، روس هستند اما از مقام‌های دولتی نیستند، ما ۱۴۶ میلیون روس داریم.»

وی درباره «یوگنی پریگوژین» نیز گفت: «این شخص را می‌شناسم اما وی را دوست خود نمی‌دانم. وی یک فعال اقتصادی است و در زمینه رستوران‌ها و دیگر زمینه‌ها فعالیت می‌کند اما وی یک مقام رسمی نیست و رابطه‌ای با وی نداریم.»

پوتین پیشتر تاکید کرده بود شهروندان روسی که آمریکا آنها را به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور متهم می‌کند نماینده دولت این کشور نیستند.

کنگره آمریکا در حال انجام تحقیقات مستقلی پیرامون آنچه دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ خوانده می‌شود، است. در این انتخابات «دونالد ترامپ» به پیروزی رسید.

در رسانه‌های آمریکا گزارش‌‌هایی به نقل از منابعی که نامی از آنها برده نشده منتشر شده است، که عنوان می‌کند ارتباطاتی میان اعضای کمپین تبلیغاتی ریاست جمهوری ترامپ با مقامات روس وجود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز