خبرگزاری کار ایران

پیشروی ارتش سوریه در چندین محور غوطه شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۸۰

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در بیشتر محورها در مناطق تحت اشغال گروه‌های مسلح در غوطه شرقی دمشق پیشروی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، ارتش سوریه، امروز -شنبه- در ادامه عملیات نظامی خود در غوطه شرقی دمشق، در شهرک‌های «مسرابا»، «حوش الاشعری»، «افتریس» و مزارع «جسرین» پیشروی کرده است.

از سوی دیگر، تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که نیروهای دولتی در محور مزارع «حرستا» در بخش غربی غوطه شرقی پیشروی‌هایی حاصل کرده است.

در همین راستا، شبکه‌های اجتماعی در اینترنت گزارش داد که ارتش همچنین همزمان با پیشروی در محور مسرابا در جنوب شهر «دوما»، در حال پیشروی در روستای «مدیرا» است و توانسته کنترل مزارع بین «بیت‌سوا» و مسرابا را به دست بگیرد.

از سوی دیگر، ستاد «اطلاع‌رسانی مرکزی جنگ» وابسته به حزب‌الله لبنان اعلام کرد، ارتش سوریه یک خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به گروه تروریستی جبهه‌النصره را قبل از رسیدن به هدف خود در شمال شهرک تازه آزاده شده «المحمدیه» منفجر کرد.

این مرکز تصریح کرد، نیروهای ارتش همچنین کنترل برخی از ساختمان‌ها و مزارع در منطقه «الغدروانی» در جنوب شرقی درمانگاه «الشرطه» در حرستا را بازپس گرفته‌اند و با این پیشروی، ارتش در آستانه پیشروی به سمت بزرگراه «حرستا- دوما» قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز