خبرگزاری کار ایران

تسلط ارتش سوریه بر ۱۰ درصد غوطه‌ شرقی

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۶۸

ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق در حال پیشروی و آزادسازی این مناطق از کنترل تروریست‌هاست.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گزارش‌ها حاکی‌ از آن است که نیروهای ارتش سوریه در غوطه شرقی، حومه دمشق، دست به پیشروی‌هایی زده‌اند. این نیروها موفق شده‌اند مناطقی از غوطه را تصرف خود درآورند.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» -وابسته به معارضان- نیز اعلام کرده است که حملات زمینی نیروهای ارتش در روزهای گذشته شدت یافته و آن‌ها اکنون «۱۰ درصد مناطق محاصره‌شده غوطه‌ شرقی» را به کنترل خود درآورده‌اند.

براین اساس، ارتش سوریه، خطوط دفاعی گروه‌های تروریستی در جنوب غوطه دمشق را شکسته‌اند.

ارتش سوریه «حوش الفاضلیه» و «حوش الصالحیه» در غوطه شرقی دمشق را از کنترل تروریست‌ها خارج کرد.

بالگردهای ارتش سوریه، جمعه‌شب با ادامه پخش اعلامیه بر فراز آسمان مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق، چگونگی خروج غیرنظامیان از این منطقه را به آنها اطلاع دادند.

این در حالی‌ است که برخی گروه‌های تروریستی با گلوله‌باران گذرگاه‌های خروج غیرنظامیان، برای چهارمین روز متوالی، مانع از خروج مردم از غوطه شرقی در مدت آتش‌بس می‌شوند.

برقراری آتش‌بس و بازگشایی مسیر کمک‌رسانی به غیر نظامیان از صبح سه‌شنبه گذشته در غوطه شرقی در نزدیکی دمشق اعمال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز