خبرگزاری کار ایران

بازداشت رئیس حزب «مصر قدرتمند» به دلیل انتقاد از رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۴۵

حزب «مصر قدرتمند» از بازداشت رئیس این حزب پس از بازگشت از لندن به دلیل اظهاراتش در رابطه با رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «حزب مصر قدرتمند» با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «عبدالمنعم ابوالفتوح» در پی بیان سخنانی در رابطه با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری این کشور در چارچوب سفرش به لندن پس از بازگشت به کشور از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

این حزب جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده است.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری مصر «منا»، ابوالفتوح و برخی از افراد دیگر که نام آنها ذکر نشده است، به دستور دادستانی عالی امنیتی کشور دستگیر و به منظور انجام بازپرسی به دادستانی منتقل شده اند.

«حذیفه ابوالفتوح» پسر وی پیش از این با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه فیسبوک خود از بازداشت پدرش و برخی از اعضای حزب از جمله «احمد عبدالجواد»، «احمد سالم»، «محمد عثمان»، «عبدالرحمان هریدی»، «احمد امام» و «تامر جیلانی» و سپس از آزادی این افراد به جز محمد عثمان و ابوالفتوح خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، عبدالمنعم ابوالفتوح یکشنبه گذشته طی بیانیه‌ای عبدالفتاح السیسی را به عدم برخورداری از پیشینه سیاسی و آگاهی به ارکان دولت متهم و روش او را «یا اداره می‌کنم یا می‌کشم یا به زندان می‌اندازم» اعلام کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز