خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس نمایندگان رخ داد؛

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان رکورد سخنرانی را شکست

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۶۳

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان در روند بررسی کاهش هزینه‌های دولت در بودجه تنها با نوشیدن یک لیوان آب، هشت ساعت به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان ایالات متحده، روز چهارشنبه در روند بررسی کاهش هزینه‌های دولت در بودجه با استفاده از روند پارلمانی «اطاله بررسی» (فیلی باستر) رکورد سخنرانی در صحن مجلس نمایندگان را با کمی بیشتر از هشت ساعت ایستادن در پشت تریبون شکست.

دفتر تاریخ‌نگاری مجلس نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کرد که این طولانی‌ترین سخنرانی در صحن مجلس بوده است.

روند پارلمانی «اطاله بررسی» یا «سد رای»، با طولانی کردن منازعه، را‌ی گیری را به تاخیر انداخته و از آن جلوگیری می‌کنند.

با این‌ وجود اینکه این روند مخصوص مجلس سنا است اما در مجلس نمایندگان نیز رهبران احزاب می‌توانند از «زمان نامحدود» برای سخنرانی خود استفاده کنند.

در این روند پارلمانی، نمایندگان یا سناتورها می‌توانند در مدت حضور در پشت تریبون از هر موضوعی صحبت کنند اما نباید به هر دلیلی این جایگاه را ترک نمایند.

خانم پلوسی سخنرانی خود درباره طرح فرزندان مهاجران غیرقانونی «داکا» را کمی بعد از ساعت ۱۰ صبح آغاز و ساعت شش و ده دقیقه بعداز ظهر به پایان رساند.

به گزارش رسانه‌های آمریکا، خانم پلوسی ۷۸ ساله در مدت هشت ساعت سخنرانی خود در صحن مجلس نمایندگان تنها مقداری آب نوشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز