خبرگزاری کار ایران

زخمی شدن ۸ دانش‌آموز و ۱ معلم در حمله با چاقو در روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۳۹

در حمله افراد ناشناس با چاقو به مدرسه‌ای در روسیه هشت دانش آموز و یک معلم زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتینگ، دو فرد ناشناس با حمله سلاح سرد به مدرسه‌ای در شهر «پرم» روسیه هشت دانش‌آموز و یک معلم را زخمی کردند.

«النا دوبینینا» معاون مطبوعاتی وزارت امنیت منطقه‌ای روسیه با اعلام این خبر گفت که دو مجرم که چهره خود را پوشانده بودند, به معلم و دانش‌آموزان حمله کردند. در نتیجه این حمله ۹ نفر مورد اصابت قرار گرفته و یک معلم و هشت دانش‌آموز زخمی شدند.

بنا بر اعلام کمیته تحقیقات محلی روسیه، این حادثه زمانی رخ داد که دو دانش‌آموز شروع به دعوا با یکدیگر با استفاده از چاقو کرده و دیگر معلمان و دانش آموزان برای جدا کردن آنها از یکدیگر به سمت آنها آمدندو همزمان دو فرد ناشناس نیز وارد مدرسه شدند که در نتیجه این درگیری‌ها تعدادی از دانش‌آموزان و یک معلم زخمی شدند.

وزارت سلامت منطقه‌ای روسیه اعلام کرد که یک معلم و یکی از دانش‌آموزان در شرایط وخیمی به سر می‌برند و تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

مقام‌های مسئول با بیان اینکه متهمان این حادثه بازداشت شده‌اند, عنوان کردند که تحقیقات برای بررسی انگیزه این افراد برای انجام این حمله در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز