خبرگزاری کار ایران

ادامه گفت‌وگوهای دو کره برای برگزاری مذاکرات در سطوح بالا

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۱۹

کره‌شمالی و جنوبی به گفت‌وگوهای خود با هدف برگزاری مذاکرات در سطوح بالا که قرار است هفته آینده برگزار شود، ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مقام‌های کره‌جنوبی امروز –شنبه- اعلام کردند که مقام‌های سئول و پیونگ‌یانگ فردا -یکشنبه- برای دومین روز پیاپی به گفت‌وگوهای خود درباره جزئیات برگزاری نشست مذاکرات در سطوح بالا بر سر احتمال حضوره کره‌شمالی در المپیک زمستانه کره‌جنوبی ادامه خواهند داد.

قرار است گفت‌وگوها در سطوح بالا میام مقام‌های دو کره هفته آینده برگزار شود. کره‌شمالی اعلام کرده است که احتمالا در بازی‌های المپیک زمستان «پیونگ چانگ» در کره‌جنوبی شرکت خواهد کرد.

دو کره روز گذشته –جمعه- توافق کردند که پس از بیش از دو سال نخستین مذاکرات رسمی دوجانبه را در روستای مرزی «پانمونجوم» برگزار کنند.

یک مقام کره‌جنوبی در این‌باره گفت: «حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی، طرف ما و کره‌شمالی گفت‌وگوها را آغاز و درباره ترکیب هیئت‌های اعزامی از طریق رد  بدل کردن مدارک مشورت کردند».

 وی افزو که دو طرف امروز حدود ساعت پنج و ۴۵ دقیقه بعدازظهر به وقت محلی گفت‌وگو خواهند کرد و فردا –یکشنبه- این گفت‌وگو ها را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز