خبرگزاری کار ایران

مسئول ارشد ساف:

تسلیم زورگویی آمریکا درباره قدس نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۰۹۹

یکی از مسئولان ارشد سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) در واکنش به تهدیدهای رئیس‌جمهوری آمریکا علیه تشکیلات خودگردان فلسطین، تأکید کرد که فلسطینیان تسلیم زورگویی‌های آمریکا نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بعد از تهدید «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به قطع کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین، «حنان عشراوی» عضو کمیته اجرایی در سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که فلسطینیان هرگز «تسلیم زورگویی‌های واشنگتن نخواهند شد.»

عشراوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ترامپ تلاش‌های ما برای برقراری صلح، آزادی و عدالت را از بین برد و اکنون فلسطینیان را به دلیل عواقب کارهای غیرمسئولانه‌اش سرزنش می‌کند.»

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «ما سالیانه میلیون‌ها دلار به فلسطینی‌ها پرداخت می‌کنیم و هیچ‎گونه قدردانی یا احترامی از آنها دریافت نمی‌کنیم... آنها (فلسطینیان) دیگر حاضر به گفت‌وگو برای صلح با اسرائیل نیستند، پس چرا ما باید این مبالغ هنگفت را در آینده به آن‌ها پرداخت کنیم؟»

آمریکا سالیانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به تشکیلات خودگردان و نیروهای پلیس و امنیتی آن در کرانه‌باختری کمک می‌کند. آمریکا همچنین حدود ۳۰۰ میلیون دلار دیگر را به برنامه‌های سازمان ملل متحد در نوار غزه و کرانه غربی رود اردن اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز