خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر:

السیسی در موعد مناسب درباره نامزدی‌اش در انتخابات صحبت می‌کند/ قاهره از وحدت سوریه حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۷۶

سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور موضع خود درباره نامزدی‌اش در دور بعدی انتحابات را در وقت مناسب اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، «بسام راضی» سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر تصریح کرد، «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری مصر موضعش را در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۸ میلادی در موعدی مناسب اعلام خواهد کرد.

راضی، عصر روز گذشته در گفت‌وگو با پایگاه خبری «بوابه‌الاهرام» به تلاش‌های مصر برای پایان‌ دادن به بحران‌‌های کشورهای عربی به‌ویژه سوریه، لیبی، عراق و یمن اشاره کرد و اظهار داشت این تحرکات مصر در چارچوب نقش تاریخی‌ این کشور که به‌عنوان مرکز ثقل منطقه محسوب می‌شود، صورت می‌گیرد.

سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر درخصوص پرونده سوریه نیز متذکر شد، مواضع مصر درقبال سوریه ثابت است؛ راهکار سیاسی تنها راه‌ برون‌رفت از بحران این کشور است و مصر مخالف جنگ و حامی وحدت و تمامیت ارضی سوریه است.

وی افزود، مصر همواره از دولت‌های مرکزی و ارتش‌های ملی که از این دولت‌ها تبعیت می‌کنند، حمایت می‌کند و مخالف قاطع تمامی گروه‌های شبه‌نظامی است که خارج از چارچوب قانون مبارزه می‌کند و هرگز به آن‌ها کمک نخواهد کرد. مصر همیشه با مردم لیبی و سوریه علیه نژادپرستی و فرقه‌گرایی و تقسیم‌بندی‌های مذهبی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز