خبرگزاری کار ایران

یک روزنامه ترکیه فاش کرد؛

امارات در قتل یکی از فرماندهان حماس، با موساد همدست بوده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۲۷

یک روزنامه چاپ ترکیه، امارات و اسرائیل را مسئول ترور یکی از رهبران جنبش حماس عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وطن الانبا، روزنامه «هابر۷» ترکیه با انتشار گزارشی، اعلام کرد که امارات و اسرائیل در هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک برای ترور «محمود المبحوح» یکی از فرماندهان جنبش حماس با یکدیگر همدست بوده‌اند.

پیکر مبحوح در سال ۲۰۱۰ میلادی در دبی پیاده شده بود.

این روزنامه ترکیه در گزارش خود «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات را به خیانت و تسهیل عملیات موساد در ورود به هتل محل اقامت المبحوح در دبی و قتل وی متهم کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: «در سال ۲۰۱۰ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات در قتل محمود المبحوح در دبی مشارکت داشته است. المبحوح فرمانده و مسئول بلندمرتبه‌ای در جنبش مقاومت اسلامی حماس بود.»

این گزارش در ادامه این پرسش را مطرح می کند که موساد چگونه از سفر این مقام فلسطینی به دبی باخبر شد؟ از کجا از هتل محل اقامت وی باخبر شد؟ موساد چگونه از زمان ورود و خروج وی از هتل باخبر شد؟ علامت سوال‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

این گزارش می‌افزاید: «در حقیقت برای کشتن وی، سلاح به کار نبردند بلکه از تزریق یک ماده سمی استفاده کردند و پس از انجام عملیات کشتن وی، پلیس دبی بیانیه‌ای را صادر کرده و آن را مرگ طبیعی عنوان کرد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز