خبرگزاری کار ایران

مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

راه‌پیمایی ده‌ها هزار اسرائیلی دراعتراض به فساد دولت/ حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به صنعا/ ورود ۶ جنگنده آمریکایی به کره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۸۱۴

جهان در ۱۲ ساعت گذشته تقریبا آرام سپری شد، هشدار حماس نسبت به تبعات تصمیم رئیس‌جمهوری آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و واکنش عراق نسبت به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهوری فرانسه از مهمترین رخدادهای چند ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ده‌ها هزار نفر در اعتراض به فساد گسترده در دولت اسرائیل در خیابان‌های تل‌آویو دست به راهپیمایی زدند.

-جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نسبت به تبعات و پیامدهای تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی هشدار داد.

-رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، در مورد پذیرش اتهام از سوی «مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و همکاری او با تحقیقات دادستانی نگران نیست.

- معاون رئیس‌جمهوری عراق اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهوری فرانسه درخصوص نیروهای حشد الشعبی را نقض حاکمیت عراق توصیف کرد.

-منابع یمنی بامداد امروز –یکشنبه- از حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به پایتخت یمن خبر دادند.

-وکیل «کارلس پوجدمون» رهبر برکنار شده کاتالونیا اعلام کرد که وی تا بعد از برگزاری انتخابات محلی در کاتالونیا در تاریخ ۲۱ دسامبر، در بلژیک می‌ماند.

-درگیری پلیس و گروه‌های ضدفاشیست در آلمان چندین مجروح بر جای گذاشت.

- دولت آمریکا خروجش از پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای بهبود مدیریت بین‌المللی مهاجران و پناهندگان را اعلام کرد.

-«محمود عباس» روز شنبه به منظور بازداشتن آمریکا از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تماس‌هایی را با رهبران عربی و بین‌المللی برقرار کرد.

- خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی از ورود شش فروند جنگنده آمریکایی به این کشور خبر داد.

- یک مقام امارات متحده عربی اعلام کرد که نخست‌وزیر پیشین مصر به منظور بازگشت به قاهره، امارات را ترک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز