خبرگزاری کار ایران

رئیس خبرگزاری آذربایجانی «آپا»:

رسانه‌های ایران به بحران قره‌باغ بپردازند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۴۲

رئیس خبرگزاری «آپا» کشور آذربایجان گفت که برای ما مناقشه قره‌باغ بسیار مهم است و مردم ایران به دلیل اینکه از نزدیک جنگ را دیده و لمس کرده‌اند، تجاوز یک کشور دیگر به خاک ما را درک می‌کنند.

به گزارش ایلنا، «وصاله آبیشوا ماهرقیزی» رئیس هلدینگ خبرگزاری آپای جمهوری آذربایجان با حضور در نشست میز تخصصی بین‌الملل بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه همگرایی میان رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی پرداخت.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی باید در تعامل و همکاری با شبکه‌های سنتی خبررسانی باشند، گفت که مهمترین و مشهورترین شبکه مجازی در آذربایجان فیس‌بوک است و اکثر رسانه‌ها در فیس‌بوک فعال هستند.

آبیشوا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌های ایران و جهان داشته باشیم، گفت: «برای ما مناقشه قره‌باغ بسیار مهم است و مردم ایران به دلیل اینکه از نزدیک جنگ را دیده و لمس کرده‌اند، تجاوز یک کشور دیگر به خاک ما را درک می‌کنند.»

وی در ادامه با بیان گله‌مندی خود از برخی از رسانه‌های ایرانی به دلیل انتشار مطالبی در حمایت از ارمنستان و در ارتباط با مناقشه قره‌باغ گفت: «این در حالی است که دولت ایران و آذربایجان بارها در این باره صحبت کرده‌اند.»

وی با اشاره به اینکه اخبار ایران با دقت از سوی رسانه‌ها و مردم آذربایجان دنبال می‌شود، تاکید کرد که انتظار می‌رود اخبار مربوط به مناقشه قره‌باغ نیز مورد توجه رسانه‌ها و مردم ایران قرار بگیرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز