خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به دادگاه احضار شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۵۶

دستتگاه قضایی آمریکا رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را برای ارائه توضیحات در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری احضار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «پل منافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، برای توضیح در خصوص پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته این کشور، توسط دستگاه قضایی ایالات متحده احضار شد.

رسانه‌های آمریکایی با اعلام این خبر یادآور شده‌اند که  پل منافورت و همکار سابقش «ریک گیتس» پیشتر در این خصوص تفهیم اتهام شده و حکم احضار به دستگاه قضایی آمریکا را دریافت کرده‌اند.

بر اساس آخرین خبرها، منافورت صبح روز دوشنبه به همراه وکیل خود وارد دفتر اف.بی.آی، پلیس فدرال آمریکا در واشنگتن شده است.

اف.بی.آی حدود چهار ماه پیش با تفتیش منزل شخصی پل منافورت مدارکی را از اقامتگاه وی جمع‌آوری کرده بود.

رابرت مولر، وکیل دادگستری آمریکا مسئولیت تحقیق بر روی پرونده‌ای را برعهده دارد که در آن ارتباط میان روسیه و رئیس ستاد تبلیغات انتخابات دونالد ترامپ در دست بررسی است.

این تیم تحقیقاتی در چارچوب این پرونده گفتگوهای مفصلی با بسیاری از مسئولان فعلی و سابق کاخ سفید انجام داده و اطلاعات زیادی را گردآوری کرده‌اند.

هنوز ماهیت دقیق اتهامی که از سوی مقامات قضایی آمریکا به رئیس سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ وارد شده ا مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز