خبرگزاری کار ایران

همسر نخست‌وزیر سابق پاکستان کاندیدای انتخابات ماه آینده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۵۵۷

یک منبع آگاه اعلام کرد که همسر نخست‌وزیر سابق پاکستان به رغم بیماری در انتخابات به عنوان نامزد شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسو‌شیتدپرس، یک منبع آگاه پاکستانی اعلام کرد که «کلثوم شریف» همسر «نواز شریف» نخست‌وزیر سابق و برکنار شده پاکستان به‌رغم رنج بردن از بیماری سرطان حنجره در انتخابات آتی به عنوان نامزد شرکت می‌کند.

«مریم اورنگزیب» وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان اعلام کرد که کلثوم نواز در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های لندن تحت درمان است و قصد دارد در انتخابات ماه آتی میلادی با حضور در شهر لاهور به عنوان نامزد در انتخابات شرکت کند.

اوزنگزیب امروز –چهارشنبه- با اعلام این خبر، همسر نخست‌وزیر سابق پاکستان را زنی شجاع خواند و افزود که وی در مرحله ابتدایی بیماری قرار دارد.

پس از رد صلاحیت نواز شریف برای ادامه نخست‌وزیری پاکستان و همچنین تعلیق عضویت وی در پارلمان این کشور به نظر می‌رسد کلثوم نواز قصد دارد با کاندیداتوری در انتخاباتی که قرار است در ماه آینده میلادی برگزار شود، جای خالی همسر خود را پر کند.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز اعلام کرد که ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان در گفت‌وگوی تلفنی با نواز شریف جویای احوال همسر وی شده و برای وی آرزوی سلامتی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز