خبرگزاری کار ایران

رژیم صهیونیستی:

مسجدالاقصی تا پیش از یکشنبه باز نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۵۷

مقام‌های رژیم‌صهیونیستی در پی عملیات استشهادی سه جوان فلسطینی که منجر به کشته شدن دو پلیس اسرائیلی شد، اعلام کردند مسجد‌الاقصی تا روز یک‌شنبه باز نخواهد شد.

به گزاری ایلنا به نقل از المیادین، مقام‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مسجد الاقصی که در پی حمله استشهادی روز گذشته –جمعه- سه جوان فلسطینی که دو مامور پلیس رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و از پای درآوردند توسط نیروهای امنیتی به حالت تعطیل درآمده است، تا پیش از روز یک‌شنبه بازگشایی نخواهد شد. 

بر اساس بیانیه‌ای که توسط دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده با بیان این مطلب تاکید شده است که پس از انجام تدابیر امنیتی لازم این مسجد از روز یک‌شنبه مجددا به روی نمازگزاران باز می‌شود. 

در عملیات استشهادی روز گذشته این سه جوان فلسطینی، دو مامور پلیس رژیم صهیونیستی کشته شده و این سه جوان نیز به شهادت رسیدند. 

پس از انجام این عملیات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با حضور گسترده در اطراف مسجد الاقصی اقدام به ایجاد فضای امنیتی و متفرق کردن مردم کرده و برای نخستین بار در ۵۰ سال گذشته اجازه اقامه نماز جمعه در این مسجد را ندادند. 

همچنین منابع خبری از حضور گسترده نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف قدس اشغالی و تعطیلی مسجد الاقصی برای دومین روز توسط نیروهای امنیتی اسرائیل خبر دادند. 

 «عباس زکی» از مسئولان مرکزی جبهه فتح نیز از تمامی مسلمانان جهان خواست تا برای حل این مساله با یکدیگر متحد شوند. 

وی تاکید کرد که وضعیت در فلسطین در حال حرکت به سوی یک انفجار بزرگ است. 

عباس زکی از تکرار این گونه عملیات‌ها خبر داد و افزود که این گونه عملیات‌ها پاسخ طبیعی به تجاوزات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بوده و مسجد الاقصی متعلق به کسانی است که به آن اعتقاد دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز