خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها؛

حمایت از حزب محافظه‌کار پس از حمله منچستر کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۴۹۲

در آخرین نظرسنجی انجام شده پیش از انتخابات بریتانیا حزب محافظه‌کار این کشور تنها دو کرسی دیگر برای به دست آوردن اکثریت در پارلمان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایندیپندنت، بنابر آخرین نظرسنجی انجام شده در حوزه‌های مختلف رأی‌گیری در نقاط مختلف بریتانیا، حزب محافظه‌کار به رهبری «ترزا می» نخست وزیر این کشور با به دست آوردن دو کرسی دیگر، می‌تواند اکثریت پارلمان را به خود اختصاص دهد.

این نظرسنجی توسط موسسه «یو گوو» انجام شده است 

در حالی که در طول مبارزات انتخاباتی حزب محافظه‌کار همیشه با اختلاف از رقیب خود یعنی حزب کارگر پیش بوده است، ولی در نظر‌سنجی‌های اخیر حزب کارگر توانسته است اختلاف خود را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

بر اساس آخرین نظر سنجی انجام شده، محافظه‌کاران با داشتن ۴۳ درصد حمایت مردمی همچنان پیشتاز هستند و این در حالی است که حزب کارگر توانسته است با کم کردن فاصله خود با محافظه‌کاران، ۳۸ درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص دهد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که پس از حمله تروریستی منچستر گرایش به سوی حزب کارگر افزایش پیدا کرده است.

«جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر نیز در سخنرانی اخیر خود با محکوم کردن پدیده تروریسم بر مبارزه با این پدیده در کشورهایی که تروریسم از آن‌جا بر می‌خیزد، تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز