خبرگزاری کار ایران

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها:‌

کاهش تاریخی میزان محبوبیت ترامپ در هفته‌های نخست

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۲۴

بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام گرفته میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری آمریکا در هفته‌های نخست کاری به پایین‌ترین میزان در مقایسه با دیگر روسای‌جمهوری رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، آخرین نظرسنج‌های منتشر شده از سوی مرکز نظرسنجی پیو حاکی از کاهش تاریخی میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مقایسه با روسای‌جمهوری پیشین در نخستین هفته‌ها پس از روی‌ کار آمدن وی است.

این نظرسنجی‌ها نشان‌دهنده میزان ۳۹ درصدی مورد تایید قرار دادن عملکرد کاری ترامپ در مقابل ۵۶ درصد ابراز نارضایتی از وی است.

در مقایسه، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا این میزان از محبوبیت در هفته‌های نخست ۶۴ درصد بوده است. «جورج بوش» رئیس‌جمهوری اسبق، حدود ۵۳ درصد میزان محبوبیت در ماه نخست ریاست‌جمهوری خود داشت. این میزان برای «بیل کلینتون» رئیس‌جمهوری اسبق حدود ۵۶ درصد بوده است.

این نظرسنجی‌ها همچنین حاکی از آن است که نظرات و مواضع عمومی در قبال ترامپ بسیار دو قطبی بوده و ۷۵ درصد از مردم یا قویا با وی موافق‌ یا به شدت مخالف وی هستند.

نظرسنجی انجام گرفته همچنین حاکی از آن است که ۶۰ درصد بر این باورند که ترامپ به تعهدات خود پایبند بوده و ۵۴ درصد نیز به توانایی‌هایی وی برای انجام امور باور دارند. ۶۸ درصد از شرکت ‌کنندگان در این نظرسنجی ترامپ را متعادل نمی‌دانند.

این نظرسنجی در فاصله زمانی هفتم تا دوازدهم ماه فوریه انجام گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز