خبرگزاری کار ایران

احتمال تصدی سمت شهرداری نیویورک توسط هیلاری کلینتون

برخی منابع رسانه‌ای محافظه‌کاران آمریکا از انتخاب نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر این کشور برای سمت شهرداری نیویورک حمایت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، روزنامه «نیویورک پست» در مقاله‌ای نوشت که ممکن است این روزنامه در انتخابات ریاست‌جمهوری از «دونالد ترامپ» کاندیدای جمهوری‌خواهان حمایت کرده‌ باشد اما از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات در برگزاری کارزاری برای شهرداری نیویورک پشتیبانی می‌کند.

این نشریه شب جمعه اعلام کرد: «نیویورک به هیلاری کلینتون برای شهردار شدن نیازمند است.»

این روزنامه با اذعان به «انتقاد گسترده از هیلاری کلینتون در دوران منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری» اعلام کرد که از ایده حضور کلینتون در این سمت به شدت استقبال می‌کند. در این گزارش همچنین تاکید شده است که کلینتون فردی متعهد بوده و روی انجام امور محوله تمرکز خواهد کرد چرا که تجربه کاری وی نشان داده که سر موقع به محل کار می‌آید و معمولا ساعات بیشتری نیز وقت صرف می‌کند.

این نشریه پیش از این با انتقاد از «بیل د بلاژیو» شهردار کنونی اعلام کرده بود که وی با محول کردن کار شهرداری به معاونانش، زمان بیشتری را در امور سیاسی صرف می‌کند. این موضوع تا کنون منجر به این شده که شهر از معضلات متعددی مانند افزایش شمار بی‌خانمان‌ها و بروز بیماری‌های همه‌گیر در مناطق مختلف رنج ببرد.

 

کد خبر : ۴۴۵۳۹۸