خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

تروریسم به هدف اصلی خود در سوریه نرسید

رئیس‌جمهوری سوریه تصریح کرد تروریسمی، که از پنج سال پیش در این کشور گسترش یافته، نتوانسته است به هدف اصلی خود یعنی تخریب زیرساخت‌های اجتماعی هویت ملی سوریه برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، با آغاز انتخابات پارلمانی سوریه، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری این کشور به همراه همسرش، امروز- چهارشنبه- با حضور در یکی از شعب اخذ رای در دمشق، رای خود را در صندوق انداختند.

بشار اسد پس از این مشارکت در سخنانی گفت: «ملت سوریه وارد جنگ پنج ساله شده‌ است که تروریسم طی این مدت خون‌های بی‌گناهان زیادی را ریخته و زیرساخت‌های سوریه را نابود کرده است ولی نتوانست به هدف اصلی خود یعنی تخریب زیرساخت‌های اجتماعی هویت ملی سوریه برسد.»

رئیس‌جمهوری سوریه متذکر شد، ملت سوریه طی پنج سال گذشته از اهداف تروریست‌ها و اربابان آن‌ها آگاه بود و به همین دلیل، ما شور و اشتیاق شهروندان سوری برای مشارکت در انتخابات را چه در انتخابات قانون اساسی سابق و چه در انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری به وضوح می‌بینیم.

وی مشارکت مردم سوریه در انتخابات کنونی را نسبت به انتخابات پارلمانی در ده‌های گذشته بی‌سابقه توصیف کرد و گفت که مشارکت در این انتخابات، شامل همه گروه‌های جامعه سوریه از جمله خانواده‌هایی است که به دلیل تروریسم فرزندان خود را از دست داده‌اند.

 

کد خبر : ۳۶۱۳۷۱