خبرگزاری کار ایران

یک شهروند سیاه‌پوست دیگر توسط مامور فدرال آمریکا کشته شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۰۵

یک شهروند سیاه‌پوست آمریکایی در جریان تعقیب‌ و‌ گریز توسط ماموران فدرال هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از دیترویت‌نیوز، «ترانسه کلوم» جوان ۲۰ ساله سیاه‌پوست اهل شهر «دیترویت» در ایالت میشیگان توسط مامور فدرال آمریکا هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

 «میشل کین» افسر ۳۹ ساله پلیس فدرال آمریکا در ایالت میشیگان در پی دریافت حکم بازداشت شهروند سیاه‌پوست به اتهام دزدی، به منزل وی رفت و در پی مقاومت کلوم در برابر ماموران، کین وی را هدف گلوله قرار داد که به مرگ کلوم منجر شد.

کین اعلام کرد که کلوم توسط یک چکش تلاش کرده است به ماموران پلیس آمریکا حمله کند.

این در حالی است که کلوم به ماموران اجازه داده بود برای ثبت گزارش به منزل وی وارد شوند.

 «جیمز کریگ» یکی از ماموران پلیس دیترویت گفت که مدرکی مبنی بر تملک اسلحه توسط کلوم وجود نداشت و کین در پی مقاومت و فرار وی، اقدام به شلیک کرد.

 «باربارا مک‌کدا» دادستان آمریکایی گفت که روند بازرسی قتل کلوم را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهد و گزارش‌هایی از اداره امنیت داخلی آمریکا، اداره پلیس دیترویت و اداره پلیس میشیگان درخواست می‌کند.

کین در مارس ۲۰۰۸ در پی برخی مشکلات اداری اسلحه خود را به سمت سر همسرش گرفته بود که به دلیل این اقدام مدتی از کار خود معلق شده بود، اما در سپتامبر ۲۰۰۸ به گروه امور مربوط به مهاجران دیترویت ملحق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز