خبرگزاری کار ایران

دم هواپیمای مالزی از آب بیرون کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۴۰

دم هواپیما به عنوان محل قرار گرفتن جعبه سیاه از ۳۰ متر پایین‌تر از سطح آب دریا و با استفاده از بالون‌های شناور بزرگ بیرون کشیده شده است، اما شواهد حاکی از آن است که جعبه سیاه در آن قرار ندارد

مسئولان جستجو و امداد و نجات اندونزی امروز - شنبه - اعلام کردند که دم هواپیمای پرواز QZ۸۵۰۱ را از آب بیرون کشیده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، تیم‌های جستجو و امداد و نجات اندونزی امروز موفق شدند دم هواپیمای مسافربری مالزی که در آب‌های دریای جاوه سقوط کرده بود را از آب بیرون بکشند.

مقام‌های اندونزی اعلام کردند که دم هواپیما به عنوان محل قرار گرفتن جعبه سیاه از ۳۰ متر پایین‌تر از سطح آب دریا و با استفاده از بالون‌های شناور بزرگ بیرون کشیده شده است، اما شواهد حاکی از آن است که جعبه سیاه در آن قرار ندارد.

«ماناهان سیمورانگکی» سخنگوی نیروی دریایی اندونزی گفت: «دم هواپیما را از آب به روی عرشه کشتی بلند کردیم. سفید و قرمز است و بخش بزرگی از آرم شرکت خطوط هواپیمایی «ایرآسیا» روی آن قابل مشاهده است.»

در همین حال، دو جسد دیگر از کشته‌شدگان پرواز مالزی متعلق به «سوساندهینی لیمان» ۳۸ ساله و «جاستین جیووانی» که به همراه والدین و برادرش سوار هواپیما شده بود، شناسایی شدند.

تا کنون ۴۸ جسد از مجموع ۱۶۲ سرنشین هواپیمای مالزی که روز ۲۸ دسامبر گذشته به دلیل نامعلومی از صفحه رادار محو شد، از آب بیرون کشیده شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز