خبرگزاری کار ایران

ولید المعلم:

مبارزه با تروریسم باید با قوانین بین المللی انسجام داشته باشد

کد خبر : ۲۰۹۵۷۶

سوریه از هر گونه اقدامی برای مبارزه با تروریسم داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی استقبال می‌کند اما این مبارزه باید با قوانین بین المللی انسجام داشته باشد.

«ولید المعلم» وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که مبارزه با تروریسم باید با قوانین بین المللی انسجام داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، المعلم در دیدار با «ولادیمیر ماکی» وزیر خارجه بلاروس در نیویورک گفت که همه کشورهایی که از تروریست‌ها حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند و آن‌ها را آموزش می‌دهند، باید به اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت که مرتبط با مبارزه با تروریسم «داعش»، «جبهه النصره» و دیگر گروه‌های تروریستی است، پایبند باشند.

وی افزود که این کشورها باید هر گونه حمایت از تروریسم را متوقف کنند.

وزیر خارجه سوریه تصریح کرد که سوریه از هر گونه اقدامی برای مبارزه با تروریسم داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی استقبال می‌کند اما این مبارزه باید با قوانین بین المللی انسجام داشته باشد.

المعلم در سخنرانی روز گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل نیز بر استقبال دمشق از هر گونه اقدام بین المللی در مبارزه با تروریسم به شرط حفظ جان غیرنظامیان، احترام به حاکمیت سوریه و در چارچوب قوانین بین المللی تاکید کرد.

وی در این سخنرانی افزود که تروریسم داخل مرزهای سوریه باقی نمی‌ماند چون تروریسم حد و مرز ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز