خبرگزاری کار ایران

خلبانان ایرفرانس به اعتصاب ادامه می‌دهند

کد خبر : ۲۰۷۸۸۴

وزیر حمل و نقل و ترابری فرانسه اعلام کرد که تمام پروازها به مقصد کشورهای اروپایی به دلیل افزایش شرکت‌های ارائه خدمات ارزان قیمت به نام «ترانساویا» لغو شده است.

خلبانان شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» اعلام کردند که به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، خلبانان شرکت هوایی ایر فرانس امروز - چهارشنبه - وارد دهمین روز اعتصاب خود شدند که طی ۱۶ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

«الین ویدالیس» وزیر حمل و نقل و ترابری فرانسه اعلام کرد که تمام پروازها به مقصد کشورهای اروپایی به دلیل افزایش شرکت‌های ارائه خدمات ارزان قیمت به نام «ترانساویا» لغو شده است.

این مقام مسئول گفت: «خدمات ترانساویای اروپا نه فقط برای سه ماه، بلکه به طور کامل حذف شده است.»

رئیس شرکت خدمات ارزان قیمت اندکی بعد از انتشار این خبر، این موضوع را تکذیب کرده و گفت که این برنامه تا ماه دسامبر به تعویق افتاده است اما هم‌زمان، مذاکراتی با سندیکا‌ها در جریان است که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

درخواست اصلی خلبانان برای بهبود شرایط کاری تا کنون بدون جواب مانده است.

معاون سندیکای ملی خطوط هوایی فرانسه آمادگی خود برای ادامه این اعتصاب تا تاریخ ۳۰‌ ماه سپتامبر را اعلام کرده است.

«مانوئل والس» نخست‌وزیر فرانسه طی پیامی از خلبانان خواسته بود تا دست از اعتصاب بکشند ولی خلبانان این درخواست را رد کردند.

ایر فرانس یک شرکت هواپیمایی ادغام شده است که حدود ۱۵ درصد پروازهای پایتخت فرانسه را در اختیار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز